Promo les

Lid worden bij L'Arc

Leuk dat je graag een proefles wilt volgen bij Handboogvereniging L'Arc! Wij zijn een actieve vereniging met een leeftijd verdeling van jong tot oud. Één derde van de leden is namelijk jonger dan 20 jaar, één derde is 20 tot 40 jaar en de rest is ouder dan 40. Van alle leden zijn meer dan 10% vrouwen en deze verdeling zorgt voor een aangename sfeer.

Groepen en contributie

Onze contributie is opgesteld uit twee delen: contributie aan de club zelf en een afdracht aan de Nederlandse Handboog Bond (NHB). Hierdoor hoef je deze inschrijving niet zelf te regelen en kan je je gemakkelijk bij ons inschrijven voor bondscompetities.

Groepsnaam

Leeftijd

Contributie

Aspiranten

8 tot 12 jaar

€112,- p.j.

Jeugd

13 tot 18 jaar

€112,- p.j.

Volwassenen

18+

€193,- p.j.

Wil je meer informatie over deze groepen, zoals trainingstijden en -avonden? Bekijk dan onze trainingsschema's.

Trainingen
a2hs_explain