Wedstrijden

Competitie schema's

Hieronder vindt je de competitie schema's van dit en afgelopen jaren.

Bondscompetities

Eens per kalender jaar worden er bondscompetities gehouden. Als je lid bent van L'Arc kan je je hiervoor eenvoudig opgeven via mijn.handboogsport.nl. Wanneer je je inschrijft heb je slechts je bondslidnummer en het daarbij horende e-mailadres nodig.

Club competities

Met regelmaat worden er ook door de club competities opgezet in spelvorm. Denk hierbij aan spellen zoals black-jack, zeeslag of punten behalen met de regels van darten. Deze worden doordeweeks op trainingsavonden georganiseerd en iedereen kan zich hiervoor aanmelden. Aanrader! Wil je meer weten over het ontstaan van deze club competities?

Verder lezen

Koningsschieten

Dit is de oudste clubcompetitie binnen L'Arc. Elk jaar kunnen leden zich inschrijven voor deze competitie waarin je felbegeerde clubtitels kunt winnen! Deze titels zij niet alleen beperkt tot de top 3, maar ook onder categorieën boog types, leeftijden en prestaties van voorgaande jaren.

Uiteraard ligt het thema van deze dag voornamelijk op gezelligheid. Daarom raden we iedereen aan zich hiervoor aan te melden. Voor (nieuwe) leden heeft deze dag nog een extra voordeel: een laagdrempelige manier om te wennen aan het schieten op wedstrijd tempo. Natuurlijk kan zo'n dag niet zomaar afgelopen zijn, dus is er voor degene die willen een afsluitende BBQ!

Zodra je kan inschrijven zullen we dit op de website zetten. Houd deze dus goed in de gaten!

a2hs_explain
a2hs_tap